Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

NAW!

with 5 comments

Jag vill köpa Rammsteins porrbox! Men jag får inte. Moralismens högborg Sverige. Om det nu är så att det är avgjutningar av bandmedlemmarna så undrar jag ju då vems den där större är…

Jag verkligen älskar det bandet. De är så rara. Trummorna i början på Rammlied gör mig knäsvag.

Julklapp till mig *hint*

Julklapp till mig *hint*

Written by Bitchslap Barbie

19 oktober 2009 den 18:27

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehe… Sexmoralismen i sverige är intressant. Var kommer den ifrån och varför är den så smygig?

    Jag vet inte. Det stör mig lite att boxen inte kommer säljas här. Inte för att jag inte skulle kunna få tag på den på annat sätt om det är så, mest bara för att… Ja, vad fan ska den inte finnas just i Sverige för?
    /BB

    Karl

    20 oktober 2009 at 9:52

  2. Det är ifs inte otroligt att någon genusvetare eller nåt annat dylikt skulle fantisera ihop något att kritisera, men varför skulle skivbolaget vara rädda för det?

    Jag vet faktiskt inte… Det är riktigt konstigt, och irriterande framförallt.
    /BB

    Karl

    20 oktober 2009 at 10:53

  3. Begränsad upplaga kanske?

    Karl

    20 oktober 2009 at 18:30

  4. Fast det rimmar inte riktigt med ”Liebe ist für alle”…😛

    Ne, det är ju klart… Så kan det inte vara😛
    /BB

    Karl

    20 oktober 2009 at 18:31

  5. Den finns att förhandsboka på megastore.se den släpps 16e december

    http://www.megastore.se/template/next,Product.vm?itemid=2157582&source=1900

    Tack för tipset! Om nu nån bara hade 2800 över att spendera på en stackars fattig bloggerska. Jag har alltid hävdat att jag borde ha en sugardaddy… =(
    /BB

    Zyrix

    21 oktober 2009 at 15:20


Kommentera

