Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Vaccinerad

with 4 comments

Vaccination +30 min:

Jepp. 17:30 ungefär blev jag vaccinerad. Än så länge lever jag, och har inga direkta symtom heller mer än lite ont precis där de stack, men inte värre än vid andra vaccin jag tagit.

Jag har dock hört att kursare ska ha fått sjukt ont i armen, fått ta värktabletter för att kunna sova och så. Jag väntar med spänning, och inlägget uppdateras fortlöpande…

Vaccination +1h:

Näpp. Inga symtom, nu har jag inte ens ont i armen. Fick jag nån aktiv substans alls?

Vaccination +2h:

Still nothing. Mer än lite ömt när jag lyfter armen och varmt om jag tar med handen på insticksstället.

Vaccination +4,5h:

Jag drog ut på uppdateringen just eftersom det inte händer nånting. Snacka om antiklimax. Nu ska jag snart sova, men jag fortsätter uppdateringarna imorgon… Om det händer nåt då det vill säga.

Vaccination +6,5h:

Det börjar kännas lite i armen nu faktiskt… Får se vart detta tar vägen. Nu är det läggdags! =)

Vaccination +15h:

Vaknade nyss, med ont i armen. För övrigt mår jag strålande. Ingen Guillain Barré än i alla fall.

Vaccination +28h:

Ptja, fortfarande ont i armen, fortfarande inget annat att rapportera.

Vaccination +44h:

Fortfarande lite småont i armen, lite varmt över ett ca 5×5 cm stort område runt sticket. Lite ont i lymfkörtlarna under den armen också. Mår i övrigt finfint.

Written by Bitchslap Barbie

20 oktober 2009 den 17:03

Publicerat i medicin

Tagged with , ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Var anmäler man sig för vaccinering?🙂

    Jag vet faktiskt inte hur det ska styras upp för allmänheten. Jag fick det för att jag räknas till ”vårdpersonal”.
    /BB

    Karl

    20 oktober 2009 at 18:29

  2. Det är 9+ sedan jag blev vaccinerad. Jag känner att jag fick lite huvudvärk men inte ont eller ömt.

    Lite huvudvärk har jag också, men jag är inte så säker på att det beror på vaccinet, har varit dåligt på vattenfronten idag så det kan lika gärna vara det för min del.

    Får se hur jag mår imorgon
    /BB

    Ulf

    20 oktober 2009 at 19:34

  3. Du måste ju vänta tills mikrochipset som staten ska använda för att kontrollera dig har kommit i rätt läge fattar du väl.
    Det tar sin lilla tid…

    Haha, menar du det😀
    Jag undrar hur det kommer att märkas, ska jag bete mig konstigare än vanligt, eller vad?
    /BB

    Trakte

    20 oktober 2009 at 21:19

  4. Stackare. Du drabbades verkligen hårt. Ner med vaccinföretagen! Ta dig genast till närmaste homeopat så får du motgift!

    Ja, det var ett riktigt trauma. Homeopaterna är givetvis redan uppsökta. Jag mår nu strålande, och jag är inte ens törstig längre.😉
    /BB

    Pekka S

    28 oktober 2009 at 12:49


Kommentera

