Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dagens personliga seger

with one comment

Dels har jag börjat med projektet. 17 artiklar är utskrivna, och har 9 till som jag åtminstone skulle vilja kolla upp, fast jag är inte riktigt säker på att de är vad jag är ute efter. Vi får se.

Men det stora är att jag har hittat Resident Evil! Första filmen alltså, har tvåan och trean men ettan har inte gått att få tag på. Så jag frågade min filmguru var man letar om man har tittat på de vanliga ställena… Han rekommenderade ett helt gäng sidor, bla megastore.se och där fanns den! Tjoho!

Äntligen är den på väg hit.

Jag är annars på zombiehumör idag, ska nog köpa mig land of the dead också tror jag… Mmmm, zombies!

Written by Bitchslap Barbie

21 oktober 2009 den 19:14

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Megastore.se regerar! Det de inte har är inte värt att skaffa!😀

    Resident Evil-filmerna är synnerligen trevliga. Snygg huvudrollsinnehaverska och bra action utan att bli för obehagligt.🙂 Skall nog ta och se allihop någon dag.

    Jag fick nöja mig med att titta på 3:e filmen, den är trots allt bättre än 2:a, och jag hade ju inte 1:a. Trodde jag skulle få min Land of the Dead idag också, men inte då… =(
    /BB

    Andreas

    23 oktober 2009 at 18:39


Kommentera

