Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Höstpromenad

with one comment

För det första måste jag säga att det nog inte blir nån söndagspostning den här veckan, och troligen inte de kommande två veckorna heller. Jag hinner helt enkelt inte.

Igår var pojkvännen och hans föräldrar här, och mamma fick träffa hans föräldrar för första gången. Gick bra, men det var ju å andra sidan väntat.

Idag har jag en sån där mjeh-dag, har ingen lust med nåt direkt och ingen energi för att ta tag i saker heller. Slutade med att jag helt enkelt sket i allt och tog med mig kameran ut på en promenad. Det funkar alltid =).

IMG_0838

Written by Bitchslap Barbie

27 oktober 2009 den 14:26

Publicerat i allmänt snack

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis till det lyckade ”föräldramötet”! Fin bild också! 😀

    Tack och tack =) Jag gillar staket har jag märkt, vetesjutton varför dock…
    /BB

    Andreas

    27 oktober 2009 at 19:50


Kommentera

