Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

My life

with 3 comments

Ja, det är hektiskt för tillfället. Det är dock hektiskt på ett bra sätt.

Jag åker till Finland ikväll med mamma och moster för att hälsa på släkten och tända lite ljus på gravarna, mormors och morfars och så pappas och farfars förstås. Planen är väl att hälsa på farmor också när jag ändå är där och töntar runt.

I alla fall så åker vi hem på måndag kväll, så när vi kommer till Sverige på tisdag morgon så skjutsar moster oss till Arlanda och så flyger jag och mamma ner till Halmstad. Där blir det väl som vanligt en hel del golf (nej, jag spelar inte, men jag går med ändå) och så ska jag till Göteborg och äta chokladtårta nån dag… möjligen på lördagen.

Sen tror jag att jag ska hem igen, eventuellt har jag inga planer för den veckan heller. Fantastiskt. Nu är det dags att börja packa det sista och duscha och greja lite.

Suomi Finland perkele!

 

Written by Bitchslap Barbie

29 oktober 2009 den 9:29

Publicerat i allmänt snack

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha en fin semester!🙂

    Tack tack, jag ska försöka… Hur bra det nu går i en liten tvåa med mamma och två mostrar😛
    /BB

    Karl

    29 oktober 2009 at 9:33

  2. Ha det så trevligt!

    Tack =)
    /BB

    Andreas

    29 oktober 2009 at 11:04

  3. yay, kom och ät chokladtårta med mig

    Haha, sir yes sir! En vecka kvar tills chokladtårta nu!😛
    /BB

    Sokar

    29 oktober 2009 at 19:28


Kommentera

