Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Prylgalningen strikes again

with 6 comments

Idag har jag äntligen tagit språnget. Har köpt en digital systemkamera, en Canon EOS 500D. Så nu blir det inga julklappar, och så får jag leva på nudlar fram till sommaren.

Men visst är den sjukt snygg?😉

Written by Bitchslap Barbie

8 november 2009 den 17:11

Publicerat i foto

Tagged with

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehe… Have fun!😀

    med nudlarna menar du?😉
    /BB

    Karl

    8 november 2009 at 17:51

  2. Grattis! Jag kan tänka mig få prylar jag önskar mig lika mycket som en digital systemkamera. Ser fram emot bilder här på bloggen.😀

    Yes, jag ska bara lära mig fota först =)
    /BB

    Andreas

    8 november 2009 at 22:00

  3. Nästa år kan du köpa ett bra objektiv, så blir kameran dubbelt så bra.🙂

    Det är planen, det och lite väl valda filter. Och så är det ju jul snart😛
    /BB

    Niclas

    10 november 2009 at 9:05

  4. Har du haft tid att leka nåt?🙂

    Jag var ute idag och lekte för första gången på riktigt. Fick till några riktigt ok bilder, men jag är alldeles för dålig än så länge. Tänkte slänga upp senare dock, så kolla in då =)
    /BB

    Karl

    13 november 2009 at 17:22

  5. Vad är det för filter du planerar köpa? Det mesta kan man ju fixa i efterhand om du fotar i RAW.

    Fotar i RAW gör jag, oftast i alla fall. Filter sådär nu direkt tänkte jag mig ett polariserande, och så småningom ND-filter också. Men ekonomin är knapp som sagt så det får vänta, eller så får det hamna på önskelistan.
    /BB

    Niclas

    18 november 2009 at 12:04

  6. Wao, den vill jag har i julklapp :B

    Låna snabbt

    22 november 2009 at 15:20


Kommentera

