Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Har det inte gått lite långt här?

with 3 comments

I aftonbladet (kvalitetstidningen nummer 1) står det idag om en mamma som flera gånger uppdaterade sin twitterstatus medan hennes son var döende, eller möjligen död.

Det är väl möjligen sant att vi inte har nån rätt att döma henne, men jag gör det ändå. Trots att jag normalt försöker undvika det, och speciellt baserat på aftonbladetartiklar. Men jag kan inte låta bli.

Om det är sant det som står så kanske man borde fundera på att ta ifrån henne 11-åringen också…

Written by Bitchslap Barbie

18 december 2009 den 15:49

Publicerat i internet

Tagged with

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ibland undrar man om inte sterilisering/kastrering vore en tjänst för mänskligheten…

    Ja, jag berättade ju om min plan för world domination. Hade jag fått bestämma allt så hade det här inte hänt. Det är lösningen på alla problem, jag är fullt övertygad om det.😉
    /BB

    Karl

    18 december 2009 at 18:42

  2. Japp, BB för empress!😀

    Det gläder mig att du har förstått..😉
    /BB

    Karl

    22 december 2009 at 0:36

  3. Håller med att försöka med att inte dömma, spec med tanke på att de e ab som skriver, men lite svårt är det

    Mycket svårt, jag misslyckas kapitalt😛
    /BB

    Mohammed

    23 december 2009 at 1:52


Kommentera

