Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Lite tragiskt, men kul

with 7 comments

Jag hittar lite intressantheter hos herr Rehbinder (inget ovanligt förvisso)

Läs det här, och förundras.

Written by Bitchslap Barbie

20 december 2009 den 12:08

Publicerat i samhälle

Tagged with , ,

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag skrattade så jag grät åt hela situationen…

    Men är det inte väldigt underligt så säg… Om det inte är olagligt, varför ska man då uppmuntra folk att inte använda sig av tjänsten om den erbjuds? Dumt dumt dumt.
    /BB

    Jan Lindgren

    22 december 2009 at 18:12

  2. Det är väldigt underligt och tragikomiskt.

    Jag tycker personligen att de flestas hantering av prostitution är väldigt, väldigt underlig…

    Så är det ju. Danmark brukar ju vara hyfsat liberala annars, men just nu verkar det ha brunnit nåt i huvudet på dom…
    Det hade varit kul att se reaktionerna om de gick ut med samma kampanj mot nån annan yrkesgrupp😛
    /BB

    Jan Lindgren

    22 december 2009 at 20:49

  3. Mötet i Köpenhamn verkar ha fått det att brinna i skallen på alldeles för många – titta bara på ”lymmellagen” *ryser*
    Gudars! Ja, verkligen.😀 Varför inte läkare?😉😛

    Ja, den var ju lite intressant faktiskt. Snacka om att överreagera…
    Haha, det hade varit intressant. Finns ju nån studie som visar att dödligheten på sjukhus går ner när läkarna strejkar, så det kanske skulle vara rent strålande för folkhälsan, who knows😛
    /BB

    Jan Lindgren

    22 december 2009 at 21:48

  4. Eller hur?
    ROFLMAO Vi kan väl testa?😉😀

    Jag strejkar gärna, men jag tror inte att nån skulle sakna mig om jag ska vara riktigt ärlig😛
    /BB

    Jan Lindgren

    22 december 2009 at 22:52

  5. Nu vet jag ju inte fullt så mycket om din jobbsituation, men jag håller inte med dig i alla fall.😀

    God jul, förresten!

    Som läkarkandidat så kan man egentligen sammanfattas med två ord: i vägen…😛 Man kan också tänka sig att substituera med ett ord: irriterande😛
    Få på sjukhuset är så oomtyckta som vi. Men snart är det slut, tjoho!
    /BB

    Jan Lindgren

    23 december 2009 at 13:18

  6. Oj. Det hade jag ingen aning om, men jag är ändå övertygad om att du skulle saknas.🙂

    Oh! Låter bra det. Hur länge till? Och vad ska du bli när du blir stor?😉😀

    Av kompisar och så ja, och andra kandidater möjligen, även om de troligen skulle vara glada att vara en färre😛

    Är klar till sommaren, och jag vet inte vad jag ska bli. Narkos kanske, eller infektion, eller… nåt annat😛 Allt är kul. =)

    God jul förresten =)
    /BB

    Jan Lindgren

    23 december 2009 at 22:39

  7. Precis – de viktiga människorna.😉😀

    Ooh… inte så långt kvar, verkligen. Det låter som ett svårt val.🙂

    Dessamma.🙂

    Jan Lindgren

    25 december 2009 at 0:07


Kommentera

