Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Chaos!

with 3 comments

Jag älskar kaos på ett sätt. Det är då jag fungerar som allra bäst. När jag behöver hålla massa bollar i luften och tänka på flera saker samtidigt, då är livet underbart.

Nu är det så. Började sista terminen på läkarprogrammet idag. Barn och gyn. De går ju onekligen ut hårt. Den här veckan går jag till 15:45 varje dag och har dugga på fredag, nästa vecka har vi BUP-vecka (barn och ungdomspsykiatri) och går till 16:30 eller senare varje dag, och har skriftlig tenta på fredagen. Och efter det åker jag till Karlstad i två veckor.

Plus att jag samtidigt ska hinna skriva klart projektarbetet och skaffa sommarjobb. Och sen vore det ju inte helt fel med ett socialt liv också. Men det verkar som att det är lika bra att lägga tanken på det på hyllan direkt…

Nu ska jag gräva ner mig i dagens föreläsningsanteckningar och repetera.

Men fan vad kul det ska bli! Wei!

Written by Bitchslap Barbie

18 januari 2010 den 21:43

Publicerat i utbildning

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kämpa på och lycka till! Sista terminen – det måste kännas härligt att ha ett så konkret mål inom räckhåll. 😀

    Mmm, och idag fick jag dessutom nästan klart ett sommarjobb. Tjoho! =)
    /BB

    Kanjidude

    20 januari 2010 at 9:05

  2. Grattis!

    Kanjidude

    21 januari 2010 at 16:20

  3. Hej kom in på din blogg när jag höll på med lite psykiatri arbeten och forsatta att läsa, tycker att du gör ett jätte bra arbete.

    jenny

    30 mars 2010 at 19:05


Kommentera

