Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Archive for april 26th, 2009

Never again

with one comment

Tjejkvällen igår urartade, såklart.

Det började med glass på bryggan, fortsatte med mat och öl på amazing thai, och sen mer öl på Terrassen. Efter det var det lite mer glass, och sen iväg hem till mig för lite drinkar och hårfärgning.

Sen kom en kompis till en av tjejerna över med lite filmer, och vi pallrade oss iväg ner på stan. Efter det blir det hela något suddigt. Jag minns O’learys, en replokal nånstans och en efterfest i Gottsunda.

Jag kom hem 06:30 imorse, och sov till 12. Sen har jag i princip legat i sängen resten av dagen.

Jag kommer med andra ord att vara aptrött imorgon, men så får det vara. Jag dricker så jävla sällan så när jag väl gör det så blir det alltid out of control. Suck.

Written by Bitchslap Barbie

26 april 2009 at 17:23

Publicerat i allmänt snack

Tagged with