Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Archive for april 7th, 2009

Lisa Magnusson – vad du är bra!

with 2 comments

Jag läser hennes krönika i aftonbladet idag, och jag blir alldes lycklig. Äntligen en vettig debattör!

Kolla!

Jag blir så förbannad på att flickor på förhands döms ut att vara veka små våp som behöver nån jävla korkad, ogenomtänkt natuuurlig skådespelerska som förebild. Och jag blir förbannad på den där feminismen som säger att BRA KVINNOR kniper ihop benen och är duktiga kristdemokrater.

Fyfan vad rätt! Jag blir så lycklig. Precis så känner jag också. Feminister jobbar för kvinnor, men bara vissa kvinnor, och bara så länge man beter sig som de vill. Gud nåde den som bryter mönstret och försöker gå sin egen väg. Eller inte vill ha hjälp! For shame!

Ja, varför använder sig kvinnor av plutmunnen och den sugande blicken? Vad tror du, Tuva? Är det kanske för att de, hemska tanke, vill bli åtrådda? Inte så konstigt i såna fall. Alla vill väl vara sexobjekt.

Exakt. Och varför måste det vara automatiskt dåligt att vilja bli åtrådd?

Jag vill ha fler horor! Jag längtar efter en glad småtrind eller heltjock kändisbrud med asmycket smink, en som har plutmun och sugande blick och en snygging i varje hand. Och när tidningarna skriver att hon har fula kläder och celluliter och att hon ser ut som en hora så ler hon bara och dansar vidare. En enda sån är allt jag begär. Tyvärr finns inte någon sådan förebild att tillgå.

Jag vill också ha! Det vore så uppfriskande!

Written by Bitchslap Barbie

7 april 2009 at 19:02

Publicerat i samhälle

Tagged with , ,

Ipred – en mardröm?

with one comment

Jag vaknade alldeles nyss av att jag drömde att skivindustrin stämde mig, på hela 200:- för att jag hade spridit ut en dugga.

Och de snälla själar som berättade det för mig var skatteverket.

Ibland slår det slint.

Written by Bitchslap Barbie

7 april 2009 at 6:10

Publicerat i allmänt snack

Tagged with